Reviews van klanten
Nefkens Tilburg
Plaats review
|
|
|
|
|
Date d'intervention après-vente
:
10/02/2022
Review geplaatst op
23/02/2022
door Ac V.
eigenaar van de PEUGEOT
308 Berline
Afspraak eenvoudig te regelen. Telefoontje als hij klaar is op de tijd die was aangegeven. Alle personeel duidelijk en vriendelijk
|
|
|
|
|
Date d'intervention après-vente
:
20/01/2022
Review geplaatst op
19/02/2022
door Mj D.
eigenaar van de PEUGEOT
2008 SUV
Naar garage geweest voor twee minime klachten. Deze zijn snel opgelost zonder de werkplaats
te hoeven bezoeken. Buiten ter plaatsen opgelost naar mijn tevredenheid.
Dank, M. Deltrap
|
|
|
|
|
Date d'intervention après-vente
:
19/01/2022
Review geplaatst op
20/02/2022
door Ja B.
eigenaar van de PEUGEOT
208 5-deurs
Prima geholpen
|
|
|
|
|
Date d'intervention après-vente
:
14/01/2022
Review geplaatst op
13/02/2022
door Ae M.
eigenaar van de PEUGEOT
207
Het was zoals altijd weer goed om jullie weer te zien, alles klopt
|
|
|
|
|
Date d'intervention après-vente
:
11/01/2022
Review geplaatst op
12/02/2022
door Jw L.
eigenaar van de PEUGEOT
2008 SUV
zeer slecht voor apk keuring geweest 4 uur in de koffie zitten wachten en dan komen zeggen
auto is afgekeurd derde rem licht is stuk voor derde rem licht in zetten weer 1.30 zitten wachten
voor mijn onderhoud van mij auto nooit meer naar Nefkens . en ook niet voor een ander auto.