Reviews van klanten
Nefkens Utrecht
Plaats review
|
|
|
|
|
Date d'intervention après-vente
:
02/05/2022
Review geplaatst op
08/07/2022
door Jimmy Y.
eigenaar van de PEUGEOT
NIEUWE 2008 SUV
Peugeot E-2008 gebracht voor een 1e service-beurt. Een software-update is niet uitgevoerd doordat er problemen met het netwerk zouden zijn en ik zou hierover gebeld worden voor een vervolgafspraak, echter na een aantal weken nog niets gehoord.
|
|
|
|
|
Date d'intervention après-vente
:
31/12/2021
Review geplaatst op
30/01/2022
door Mc K.
eigenaar van de PEUGEOT
308 Berline
snel en goed geholpen
|
|
|
|
|
Date d'intervention après-vente
:
30/12/2021
Review geplaatst op
30/01/2022
door Ja R.
eigenaar van de PEUGEOT
2008 SUV
Met jonge 2008 naar de werkplaats, ruim half geleden gekocht.
Dimlicht defect, kosteloos verholpen. Reactie een te vlot defect sinds de aanschaf.
Zoals altijd meedenken en achter je product staan, top
|
|
|
|
|
Date d'intervention après-vente
:
17/12/2021
Review geplaatst op
16/01/2022
door La D.
eigenaar van de PEUGEOT
107
Niet tevreden met de service de laatste tijd
|
|
|
|
|
Date d'intervention après-vente
:
17/12/2021
Review geplaatst op
17/01/2022
door S. M.
eigenaar van de PEUGEOT
208 5-deurs
Afspraak maken is gemakkelijk, doe ik wel altijd in overleg met de werkplaatsreceptie. Duidelijke en uitgebreid overzicht van de uit te voeren werkzaamheden aan auto na overleg en toestemming! Auto op tijd klaar en vriendelijke afwikkeling! Enig minpuntje waren wel de totale kosten van deze onderhoudsbeurt, maar heb dan wel weer de zekerheid dat mijn auto tip top in orde is. Voor mij persoonlijk een fijne garage!