Reviews van klanten
Nefkens Den Bosch

Plaats review

Date d'intervention après-vente : 30/03/2020 Review geplaatst op
07/04/2020
door Ma H. eigenaar van de PEUGEOT 308 Berline

1 review geplaatst door Ma H.

Nefkens had perfecte maatregelen genomen rondom het coronavirus. Overal hingen posters en er waren diverse maatregelen genomen bij de servicebalie, in de showroom en wachtruimte. Zelfs de sleutels werden in plastic bescherming overhandigd. Fijn dat de bandenwissel zo gewoon doorgang kon vinden. Enige verbeterpunt is dat ik graag direct op de hoogte gebracht was dat mijn auto alweer klaar stond; nu kwam ik daar zelf achter.

Date d'intervention après-vente : 27/03/2020 Review geplaatst op
04/04/2020
door J. B. eigenaar van de PEUGEOT 2008 SUV

1 review geplaatst door J. B.

Snel en netjes geholpen na storing. Een al geplande afspraak de week erna is toen ook meteen uitgevoerd.

Date d'intervention après-vente : 26/03/2020 Review geplaatst op
03/04/2020
door R. W. eigenaar van de PEUGEOT 508 Berline

1 review geplaatst door R. W.

Fantastische service, duidelijke uitleg.

Date d'intervention après-vente : 25/03/2020 Review geplaatst op
03/04/2020
door Jh N. eigenaar van de PEUGEOT 508 Berline

2 review geplaatst door Jh N.

Ik kwam alleen voor een bandenwissel van winter- naar zomer. Vlot afgewerkt en ook nog de auto gewassen.

Date d'intervention après-vente : 25/03/2020 Review geplaatst op
02/04/2020
door A. N. eigenaar van de PEUGEOT 2008 SUV

2 review geplaatst door A. N.

Bandenwissel en wasbeurt binnen 40 minuten is een mooi resultaat

Sluiten
Plaats review