Reviews van klanten
DAVO ZOETERMEER

Plaats review

Date d'intervention après-vente : 10/12/2018 Review geplaatst op
07/01/2019
door Hja V. eigenaar van de PEUGEOT 3008 SUV

1 review geplaatst door Hja V.

Lange wachttijden. Bij een onderhoudsbeurt werd niet de gratis TomTom kaartupdate geladen. Een trillend geluid in het dashboard is na 4(!) werkplaats bezoeken niet verholpen
.wel brak met het ventilatierooster uit het dashboard om er vervolgens achter te komen dat deze niet los vervangen kan worden. Het losse rooster is er op mijn verzoek later ingelijmd!

Date d'intervention après-vente : 30/07/2018 Review geplaatst op
05/08/2018
door P. R. eigenaar van de PEUGEOT PARTNER TEPEE

1 review geplaatst door P. R.

Dank zij mijn peugeotkaart werd ik snel en vakkundig geholpen. Chapeau.

Date d'intervention après-vente : 29/06/2018 Review geplaatst op
06/07/2018
door M. M. eigenaar van de PEUGEOT 2008 SUV

1 review geplaatst door M. M.

prima service en onderhoudsbeurt

Sluiten
Plaats review