Reviews van klanten
Broekhuis Enschede

Plaats review

Date d'intervention après-vente : 08/04/2021 Review geplaatst op
01/05/2021
door A. Z. eigenaar van de PEUGEOT 3008 SUV

1 review geplaatst door A. Z.

De eerste beurt van een 3008 verliep niet volgens verwachting. Daar waar een update van de navigatiekaarten onderdeel van een servicebeurt hoort te zijn, bleek bij navraag dat dat niet was uitgevoerd. Door de receptioniste werd aangegeven dat je daar zelf expliciet om moet vragen. Ook de betreffende manager gaf aan dat de kaarten niet standaard worden geüpdatet.
Uiteindelijk is het goed opgelost en zijn excuses gemaakt (zit wel degelijk bij een beurt in). Daarom toch nog 3 sterren (anders 1).

Date d'intervention après-vente : 08/04/2021 Review geplaatst op
08/05/2021
door G. S. eigenaar van de PEUGEOT 308 Berline

1 review geplaatst door G. S.

Werkzaamheden ok.
Receptie erg irritant: Lang wachten terwijl één medewerker aan de telefoon zat en de ander achter de computer zat.

Date d'intervention après-vente : 31/03/2021 Review geplaatst op
02/05/2021
door J. W. eigenaar van de PEUGEOT 308 Berline

1 review geplaatst door J. W.

Ben zeer tevreden.

Date d'intervention après-vente : 30/03/2021 Review geplaatst op
13/04/2021
door W. H. eigenaar van de PEUGEOT 2008 SUV

1 review geplaatst door W. H.

Wij hebben bemerkt dat de service/dienstverlening van dit bedrijf het laatste jaar slecht was. Daar hebben we met het betreffende bedrijf al genoeg over gediscussieerd en we hebben dan ook geen zin om de teleurstellende ervaringen hier te herhalen.
Wel heeft het ons doen besluiten om als cliënt definitief afscheid te nemen van Broekhuis/Peugeot.
We willen binnenkort een nieuwe auto aanschaffen, maar hebben besloten dat bij een andere dealer in de omgeving te doen.

Date d'intervention après-vente : 25/03/2021 Review geplaatst op
26/04/2021
door J. B. eigenaar van de PEUGEOT 2008 SUV

2 review geplaatst door J. B.

Zoals gewoonlijk bij Broekhuis Enschede weer zeer goede en vlotte service!

Sluiten
Plaats review